Det kom upp på jobbet att vi kanske behöver se över hur vi sköter städningen framöver, och eftersom jag inte jobbat med sånt tidigare blev det lite nytt för mig. Jag hann bara skumma igenom några exempel för att få en första känsla av hur sådana tjänster brukar presenteras, utan att gå in på detaljer. En sida som www.limpio.se/kontorsstadning/ dök upp i det sammanhanget, men mer som en allmän referens när man försöker förstå upplägg och vad som kan ingå. Jag tänker att nästa steg nog är att bara samla några alternativ och få en överblick innan man bestämmer sig, snarare än att dra några slutsatser direkt...........
22 Views

Hos oss var det lite liknande när vi skulle se över städningen, och ingen riktigt visste var man skulle börja. Jag gick inte djupt direkt utan öppnade några sidor och jämförde hur de beskrev sina tjänster. Den du nämner såg jag också när jag letade efter kontorsstädning i Stockholm. Det jag minns var att det fanns en tydlig uppdelning av vad som kan ingå i städningen. Jag tyckte det gjorde det lättare att få en första uppfattning utan att läsa allt. Efter ett tag blev det enklare att förstå vad som var relevant för oss. Hur stort kontor gäller det för er?